Bezoekadres

Koninginnelaan 16A
3762 DE Soest

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag: 10:00 - 13.00 (maart t/m mei)

Bezoek alleen mogelijk op afspraak

Tijdens en na de reis

Tijdens en na de reis

11 november 2015

Er gaat iets niet zoals gewenst, wat nu?

Bij de reispapieren sturen wij altijd een noodnummer mee. Indien er iets gebeurt tijdens de reis raden wij je aan ons te bellen. Met klem adviseren wij je te bellen als je nog op reis bent in plaats van als je weer thuis bent. Als je eenmaal thuis bent kunnen wij in de meeste gevallen weinig tot niets meer voor je betekenen/oplossen. Indien er iets in de accommodatie niet naar wens is verzoeken wij je dit eerst op te nemen met de accommodatieverschaffer. Mocht je er niet uit komen dan helpen wij je graag verder.

Evaluatie

Wij vragen je vriendelijk bij terugkomst het door ons toegestuurde evaluatieformulier in te vullen. Wij horen graag hoe de reis verlopen is, goede en minder goede ervaringen zijn welkom. Klantreacties met waardevolle informatie en/of tips voor toekomstige reizigers plaatsen wij op onze website bij de betreffende, gemaakte reis.

Weersomstandigheden en wegen op IJsland

Bij je reispapieren sturen wij je meer informatie over hoe je het beste het weer en de geopende of juist gesloten wegen in de gaten kunt houden. Kijk voor het weer op vedur.is en voor de wegen op de site van ROAD.

Excursies

Indien ter plaatse besloten wordt (door de excursiemaatschappij) dat een excursie niet door gaat zal je door de excursiemaatschappij of door ons hiervan op de hoogte gebracht worden. Indien mogelijk zal er een alternatieve datum en/of tijd aangeboden worden. Indien dit niet mogelijk is zullen wij je het volledige bedrag van de betreffende excursie restitueren. Neem in dit geval bij thuiskomst even contact met ons op.

Schade?

Mocht je ter plaatse schade hebben opgelopen aan je huurauto dan zul je ter plaatse de kosten moeten voldoen. Je creditcard zal hiervoor belast worden. Bij thuiskomt kun je bij ons een schade-aangifte formulier opvragen, indien je de auto-casco-schadeverzekering hebt bijgeboekt. Je bent in dit geval verzekerd bij De Europeesche Verzekeringen. Wij verzoeken je het formulier volledig in te vullen en op te sturen met je verzekeringsbewijs (je factuur). Onze ervaring leert dat De Europeesche Verzekeringen meestal snel reageert/uitkeert.


Facebook Twitter Google+